• Реєстрація


Нова українська школа
Формувальне оцінювання


Формувальне оцінювання –

ключовий чинник якісної освіти в НУШ

Оцінювання навчальних досягнень учнів є невід’ємною  складовою освітнього процесу.

Оцінювання – це процес встановлення рівня навчальних досягнень учня/учениці в оволодінні змістом предмета відповідно до вимог чинних навчальних програм.

Функції оцінювання:

  • Інформаційна
  • Діагностувальна
  • Прогностична
  • Коригувальна
  • Розвивальна
  • Виховна
  • Мотиваційна
  • Стимулювальна

Практика початкового навчання свідчить, що традиційна система контролю й оцінювання навчальних досягнень все менше відповідає ідеям особистісно зорієнтованої та діяльнісної педагогіки й не сприяє ефективній реалізації зазначених функцій оцінювання.

 
Навчаємось по-новому

2018-03-21

Учні 1 класу Волошинівський НВК ім. Р. Лужевського  працюють за планом Всеукраїнського  експерименту за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти».

 
Готуємось до свята

2018-03-12

У 1 класі кипить робота. Якого кольору взяти папір? Жовтого, червоного, синього…? Так, червоного, бо треба, щоб було яскраво і святково! І жовтого з зеленим добавити, щоб стало сонячно, тепло і весело!

Чому так довкола

Багато тепла?

Це ж мамине свято

Весна принесла!

 
Як поживаєте, першокласники?

2018-02-16

От уже й півроку минуло, як розрізнена група малюків стала першокласниками. За цей час ми і рахувать навчилися, і читаємо все краще і швидше, і друзів побільшало. Цікавинки різні любимо. Заходимо до класу, а там нас чекає Скринька настрою. Хороший – червоний кружечок, не виспався – синій. А на перерві чергові порахують, яких більше.

 
Ми - дослідники

2018-02-07

Новий тиждень у 1 класі Волошинівського НВК ім. Р. Лужевського розпочався під гаслом «Ми – дослідники, Ми – винахідники». Добре знайомі дітям Фіксики передали електронного листа від професора Генія Євгеновича, який запропонував стати для нього помічниками-дослідниками. І – почалося! Спочатку була перевірка на спостережливість, адже це дуже необхідно дослідникам. Першокласники старались якнайшвидше знайти всі букви «Н» у «телеграмках» та ще й правильно порахувати їх кількість, порівняти із кількістю в сусіда. Потім були винахідниками – придумували із паличок зображення цифр.  Змагалися, хто, краще запам’ятає рухи під час фізкультхвилинки.

 
Більше статтей...
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 2

Всі новини ОЗО

Хто є користувачами сайту ?







 

На сайті

На даний момент 17 гостей на сайті
При відтворенні, передруку або розповсюдженні іншим способом матеріалів сайту посилання обов’язкове
ДОВЕРХУ