Формувальне оцінювання –
ключовий чинник якісної освіти в НУШ
Оцінювання навчальних досягнень учнів є невід’ємною складовою освітнього процесу.
Оцінювання – це процес встановлення рівня навчальних досягнень учня/учениці в оволодінні змістом предмета відповідно до вимог чинних навчальних програм.
Функції оцінювання:
- Інформаційна
- Діагностувальна
- Прогностична
- Коригувальна
- Розвивальна
- Виховна
- Мотиваційна
- Стимулювальна
Практика початкового навчання свідчить, що традиційна система контролю й оцінювання навчальних досягнень все менше відповідає ідеям особистісно зорієнтованої та діяльнісної педагогіки й не сприяє ефективній реалізації зазначених функцій оцінювання.
|
2018-03-21
Учні 1 класу Волошинівський НВК ім. Р. Лужевського працюють за планом Всеукраїнського експерименту за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти».
|
2018-03-12
У 1 класі кипить робота. Якого кольору взяти папір? Жовтого, червоного, синього…? Так, червоного, бо треба, щоб було яскраво і святково! І жовтого з зеленим добавити, щоб стало сонячно, тепло і весело!
Чому так довкола
Багато тепла?
Це ж мамине свято
Весна принесла!
|
Як поживаєте, першокласники? |
2018-02-16
От уже й півроку минуло, як розрізнена група малюків стала першокласниками. За цей час ми і рахувать навчилися, і читаємо все краще і швидше, і друзів побільшало. Цікавинки різні любимо. Заходимо до класу, а там нас чекає Скринька настрою. Хороший – червоний кружечок, не виспався – синій. А на перерві чергові порахують, яких більше.
|
2018-02-07
Новий тиждень у 1 класі Волошинівського НВК ім. Р. Лужевського розпочався під гаслом «Ми – дослідники, Ми – винахідники». Добре знайомі дітям Фіксики передали електронного листа від професора Генія Євгеновича, який запропонував стати для нього помічниками-дослідниками. І – почалося! Спочатку була перевірка на спостережливість, адже це дуже необхідно дослідникам. Першокласники старались якнайшвидше знайти всі букви «Н» у «телеграмках» та ще й правильно порахувати їх кількість, порівняти із кількістю в сусіда. Потім були винахідниками – придумували із паличок зображення цифр. Змагалися, хто, краще запам’ятає рухи під час фізкультхвилинки.
|
|
|
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>
|
Сторінка 1 з 2 |